Blog

👉Plan dnia #rozwojownika i #rozwojowniczki

Plan dnia #rozwojownika i #rozwojowniczki

Wstań wcześniej – zdążysz ze wszystkim 
A jeśli to za mało…..
Połóż się spać później

Prawdopodobnie kosztem będzie wyjście ze strefy komfortu, ale ludzie sukcesu, do których należą #rozwojownicy, wiedzą, że taki stan nie trwa wiecznie, a po takim okresie wychodzi słońce🔆 i nasze życie staje się piękniejsze 🔜Osiągamy cel: Wolność, która dla każdego znaczy coś innego.

Poranek

-Szklanka wody, Duo dzień.

1.Książka motywacyjna lub nagrania MEC – Czytamy lub słuchamy przez 20 minut. Karmimy nasz umysł pozytywną energią na resztę dnia.

-Śniadanie – Ma dać Ci energii na minimum 3h. Nie będę się tutaj rozpisywał, bo ten post stałby się moją drugą książką 😂Jedna wskazówka Rano unikaj słodkich rzeczy, owoców, białego pieczywa, drożdżówek itp. Po takich produktach po godzinie czasu jest się głodnym i można zapomnieć o koncentracji.

2.Szukanie prospektów przez 50min.
3.Przerwa 10min (Toaleta, napicie się czegoś).

4.Rozmowa lub pisanie z prospektami przez 50min.
5.Przerwa 30min (Posiłek + ProRelaxin dla utrzymania prawidłowego skupienia się na tym, co robimy).

6.Czas na FB – Komentowanie, reakcje, posty, relacje, życzenia urodzinowe itp. – 50min.
7>1. Czas na ulubioną aktywność fizyczną – 50min lub pkt 7>2
7>2. Czas na naukę – 50min. (Zoomy, szkolenia online, czytanie książki, video itp.).
-Prysznic – 10min.
-Gotowanie i zjedzenie obiadu – 50min.

Po południu powtarzamy sekwencję 1,2,3,4,5,6,7>1 lub 7>2.
W zależności czy do południa zrealizowaliśmy pkt. 7>1 czy 7>2.

Wieczór

-Duo noc.
-Kolacja.

-Przegląd dnia – Wyrażenie wdzięczności za to, co mamy, za ludzi wokół nas, za to co nam się udało zrobić, za najmniejsze rzeczy, poczynając od tego, że mamy co jeść i pić, że mamy gdzie mieszkać, że mamy z czego się uczyć i że mamy zdrowie, by pracować i osiągać cele.

Osoby pracujące na etacie, wykonują sekwencję co drugi dzień. Jednego dnia 1,2,3,4,5,6,7>1, a drugiego 1,2,3,4,5,6,7>2. Całość bez poślizgu, korzystając ze stopera zajmuje 5h 30min.

Podsumowując
Plan nie jest idealny, chciałem by był jak najbardziej uniwersalny. To tylko przykład. Układałem go wg. metody 50\10\50\30.
Metoda ta mówi też o tym, by koncentrować się w 100% przez 50 minut na jednym zadaniu, po czym zrobić sobie 10 minut przerwy, potem znowu 50 minut działania i przerwa, ale tym razem 30 minutowa. Korzystając z tej metody, możecie zaplanować swoje działanie pod swój harmonogram dnia.

#PodstawaToPostawa
#WszystkoJestWtobie 🤩